Veelgestelde Vragen
1. Ik heb mijn Zippo Benzine aansteker opgestuurd maar ik heb er nog niks van weer gehoord.
Het kan sowieso 6 tot 8 weken voordat u uw aansteker weer retour ontvangt. Mocht u binnen deze periode nog niks gehoord hebben? Geen nood, het duurt altijd zo lang. Wacht u al langer dan 8 weken dan kunt u het beste contact opnemen met Zippo Duitsland. Hier is uw aansteker namelijk naartoe gestuurd vanuit de postbus in Nederland. Het telefoonnummer van Zippo Duitsland is +49 2822 7134100. De garantie van de Zippo aanstekers loopt dan ook geheel buiten ons om en wij kunnen u daarom hier ook niet verder mee helpen.
2. Hoe kom ik aan een nieuw binnenwerk voor mijn Zippo aansteker?
Omdat er een levenslange garantie op de gehele Zippo aansteker zit zijn deze niet los verkrijgbaar. Wanneer het binnenwerk immers defect is krijgt u hier simpelweg een nieuwe voor. Mocht u toch echt een binnenwerk nodig hebben dan raden wij u aan de goedkoopste Zippo Benzine aansteker te kopen en hier het binnenwerk van te gebruiken.
3. Het scharnier van mijn Zippo aansteker zit los of is afgebroken. Valt dat ook onder de garantie?
Alle mankementen vallen onder de levenslange garantie van Zippo. Ook als er iets gebroken is dan zal dat worden gerepareerd. Op Garantie & Reparatie vindt u exact hoe dit verloopt.